Понеділок, 06.05.2024, 20:45
МЕГАСПОРТ
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | ГП Кореї - Форум Мегаспорта | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: semeniuk  
Форум Мегаспорта » Спорт » Формула 1 » ГП Кореї (Korean International Circuit)
ГП Кореї
semeniukДата: Четвер, 21.10.2010, 23:05 | Сообщение # 1
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
안녕하세요 경주의 모든 연인에게! 한국에 오신 것을 환영합니다! 모든 인종에게 즐거운!
Привіт всім форумчанам. До гонки зовсім нічого, прев'ю традиційне до Вашої уваги, правда з запізненням.

Офіційна назва - Республіка Корея (Taehan Minguk).
Неофіційна назва - Південна Корея.
Географічне положення - країна розташована на Далекому Сході, на Корейському півострові, на південь від 38-ї паралелі. Займає південну частину Корейського півострова. Південній Кореї також належать кілька островів, найбільші з яких - Чеджудо, Чедо і Коджедо.
На півночі межує з КНДР. На сході омивається Східним морем, на півдні та південному сході - Корейською протокою, на заході - Жовтим морем.
Площа території - 100,032 тис. кв. км.
Населення - 50,062 млн. осіб (на 1 лютого 2010 р.).
Столиця - Сеул (Seoul) - понад 10 млн. осіб (2007 р.).
Адміністративний поділ - 9 провінцій і 2 міста: Сеул і Пусан, які мають статус провінцій.
Найбільші міста - Пусан (3,71 млн. осіб), Тегу (понад 2,54 млн. осіб), Інчхон (2,5 млн. осіб), Кванджу (1,4 млн. осіб).
Офіційна мова - корейська
Релігія - буддизм, конфуціанство, християнство; частина населення притримується традиційних вірувань.
Грошова одиниця - вона =100 чон
Національне свято - 15 серпня - День відродження (1945 р.).
Державний прапор - Назва корейського національного прапора - Тхегиккі - походить від кола тхегик, зображеного в центрі прапора.


Вважається, що вперше цей прапор було піднято у серпні 1882 року, коли група прогресивних корейських державних діячів на чолі з Пак Ен Хе відбула з візитом у Японію. Вони вважали, що необхідно мати прапор, який символізував би суверенітет Кореї.
Найперший прапор, який, як вважають, створили члени цієї організації за пропозицією короля Кочжона, вже не існує. Про нього відомо лише те, що в центрі знаходилося зображення червоно-синього кола тхегик, а навколо - чотири триграми. Король Кочжон (1863-1907) 5 березня 1883 року видав спеціальний указ, яким було затверджене загальне розташування символів на прапорі, однак всі деталі цієї символіки остаточно були сертифіковані лише після створення Республіки Корея в 1948 р.
Розташоване в середині прапора Коло тхегик розділене на дві рівні і повністю збалансовані частини. Його верхня червона частина - ян, і нижня синя - им, є давніми символами Всесвіту або великих космічних сил, які, протидіючи одна одній, створюють рівновагу і повну гармонію: вогонь і вода, день і ніч, світло і темрява, чоловіче і жіноче начало, активність і пасивність, тепло і холод, плюс і мінус тощо. Знаки з трьох ліній у кожному куті полотнища також символізують протилежність і рівновагу. Три безперервні лінії символізують рай, а три перервані, розташовані в протилежному куті - землю. В нижньому лівому куті дві безперервні лінії і одна перервана між ними - це вогонь, по діагоналі від них - знак води. Білий фон прапора означає чистоту корейського народу і його миролюбний характер. Сам прапор символізує ідеал корейської нації, яка розвивається вічно у повній гармонії з Всесвітом.
Державний герб - у центрі герба, затвердженого в 1963 році, також розміщується двоколірне коло тхегик, яке є серцевиною древнього корейського національного символу квітки Му-гун-хва (Hibiscus Syriacus L. - лат.)

Державний гімн


Текст гімну:
1절
동해물과 백두산이 마르고 닳도록 —
하느님이 보우하사 우리나라 만세 — !
후렴
무궁화 삼천리 화려강산 —
대한 사람 대한으로 길이 보전하세 — !
2절
남산위에 저 소나무 철갑을 두른 듯 —
바람서리 불변함은 우리 기상일세 — !
3절
가을 하늘 공활한데 높고 구름없이 —
밝은 달은 우리 가슴, 일편단심일세 — !
4절
이 기상과 이 맘으로 충성을 다하여 —
괴로우나 즐거우나 나라 사랑하세 — !

Переклад
1.Доки не висохнуть води Східного моря,
доки стоїть гора Пектусан,
Бог буде вічно берегти нашу землю! Слався наша країна!
Приспів:
О прекрасна мальва, земля річок і гір,
що простягнулася на три тисячі лі!
О Корея, вічна будеш ти, під охороною твого народу.
2.Як та сосна, що на горі Намсан стоїть наче вартовий
беззмінно і в дощ, і в спеку,
Так наша воля завжди буде непохитна.
3.І вічно буде дух наш міцний і сильний, як яскравий місяць,
Що незмінно сяє на осінньому небосхилі,
високому і безхмарному.
4.Усім серцем і душою ми віддані нашій країні,
і в печалі, і врадості будемо любити рідну землю.

Членство в міжнародних організаціях - ООН, АТЕС (форум Азіатсько-Тихоокеанського економічного співробітництва), Азіатський банк розвитку, ЄБРР, Світовий банк, Міжнародний валютний фонд, Інтерпол, ОБСЄ (партнер), ЮНЕСКО, Світова організація торгівлі, Організація економічного співробітництва і розвитку.
Домен - .kr.
Час
Випереджає київський на 6 годин. Коли у Києві полудень, то в Сеулі вже 18 година.
Національні риси
Корейці були однорідною за складом нацією ще на початку нашої ери. Політичне об'єднання відбулося вперше у VII столітті під владою королівства Силла (57 р. до н.е. - 935 р. н.е.), і згодом нація досягла високого рівня культурного розвитку.
В суспільстві все ще зберігається велика вірність конфуціанським традиціям шанування сім'ї та родинних зв'язків і дотримання вертикально-ієрархічного принципу у відносинах між людьми, хоча в дещо зміненому під впливом сучасних умов вигляді. Саме цим, а також особливостями характеру можна пояснити те, що родичі, колеги по роботі, однокласники та друзі відчувають один до одного велику прихильність. Корейці можуть пожертвувати всім заради істинних цінностей - сім'ї, друзів, успіху фірми, спільної справи. Вони вміють і працювати, і відпочивати.
Національна кухня
Головною стравою корейської трапези є рис, приготовлений окремо або разом з іншими крупами. До нього подають найрізноманітніші страви, які варіюються залежно від місцевості та пори року. Друге місце після рису посідає кімчхі - гостра овочева страва, яка зазвичай готується з сельдерею, капусти та редьки або огірків, приправляється сіллю, часником, імбирем та червоним перцем, з додаванням цибулі і морських молюсків. Важливе місце в раціоні корейців посідає суп, без якого не проходить жодне вживання їжі. На стіл також подають страви з морепродуктів, м'яса, птиці, зелених овочів, трав і коренеплодів.
На стіл перед кожним ставлять окремі чаші для рису та супу, а решта страв розташовані в центрі столу, звідки кожний бере собі їжу. Під час їжі користуються ложками і спеціальними паличками.
Улюблена страва корейців - пулькоги, шматочки яловичини, засмажені в жаровні прямо за столом; попередньо їх вимочують у маринаді з соєвого соусу, кунжутного масла і насіння, часнику, зеленої цибулі та інших приправ.
Національний одяг
Корейський національний чоловічий і жіночий костюм ханбок вже багато століть існує у незмінному вигляді, оскільки чудово підходить до клімату та умов життя корейців. Основні деталі чоловічого костюму - це чогорі (сорочка), пачжі (штани) та турумаги (куртка). Рукава сорочки вільні, штани широкі, на щиколотках стягуються мотузочками. Жіночий костюм ханбок складається з чогорі (короткої блузи) з довгими та широкими рукавами та двома довгими стрічками, яка спереду зав'язується у формі откорим, та широкої спідниці-сарафана від п'ят з високою талією, яка називається чхіма. До цього костюму одягають бавовняні шкарпетки і взувають солом'яні капці із загнутим догори носком.
Простий покрій та гармонія ліній і кольорів верхніх та нижніх деталей корейського костюму надають йому дивовижної краси і самобутності.


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Четвер, 21.10.2010, 23:05 | Сообщение # 2
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Основні визначні пам'ятки
У 1988р. Південна Корея приєдналася до Конвенції про охорону спадщини світової культури і природних визначних пам'яток.
Три найголовніших національних скарби Кореї 9 грудня 1995р. вперше були включені ЮНЕСКО до списку світової культурної спадщини. Найбільша кількість пам'яток старовини зосереджена в Кенджу - місті на південному сході країни, столиці древнього королівства Силла (57 - 935 рр. н. е.). Там знаходиться найстаріший буддійський храм Пульгукса

("Монастир царства Будда") з всесвітньо відомим Дзвоном Емілле (3,78 м. висотою і більше двох метрів у діаметрі), споруджений у 751-774 рр., головний павільйон Теунджон, а також парк Тумулі, Онін (П'ять гробниць), Чхомсонде (найдревніша з обсерваторій, які збереглися до наших днів), гробниця полководця Кім Ю Сіна і гора Намсан з пагодами і розвалинами монастирів, Національний музей Кенчжу

і курортний комплекс на озері Помун.
Всесвітньою популярністю користується унікальний печерний храм Соккурам на вершині гори Тхохамсан, яка служила Силла природним захистом від набігів. Храм складається з головної купольної зали, невеликого квадратного аванзалу і віялоподібного коридору, який з'єднує їх. Головна фігура в центрі круглої зали - статуя Будди,

який сидить зі схрещеними ногами на восьмигранному п'єдесталі. Це єдиний у Східній Азії печерний храм, де головна фігура розташована в центрі залу. Головна фігура оточена 39 бодхісатвами, 10 наханами (учнями Будди), а також дівами і небесними воєводами, а символізує вона "Чисту Землю" - помешкання Будди.
У монастирі Хеїнса

в провінції Кенсан-Намдо зберігається "Тріпітака Кореана" (найповніше зібрання буддійських писань, які збереглися в Східній Азії).

У Сеулі збереглися чотири королівських палаци династії Чосон (1392-1910 рр.) - Кенбоккун, Токсугун, Чхандоккун і Чхангенгун, а також Півон, або Таємний сад, що примикає до палацу Чхандоккун з його прекрасно спланованими садами і класичною архітектурою.
По сусідству з палацовими комплексами знаходиться королівський поминальний храм Чонме,

де зберігаються поминальні дощечки монархів династії Чосон. Головний павільйон називається Чончжон (найдовша дерев'яна будівля Південної Кореї), а аналогічна будівля, споруджена королем Седжоном Великим (правив у 1418-50 рр.), отримала назву Енненчжон ("Павільйон вічного світу").
Також в Сеулі знаходяться Національний музей Кореї, Інститут корейської класичної музики, Національний музей народної творчості, Культурний центр ім. Сечжона - найбільший центр сценічного мистецтва, Центр мистецтв Хоам, Вежа Намсан.
Для любителів військової історії чималий інтерес становить великий Військово-історичний музей.
В океані, приблизно за 100 км від південного узбережжя півострова, знаходиться острів Чечжудо - популярний курорт, який має м'який тропічний клімат, його рослинність і пейзаж різко відрізняються від континентальної частини Кореї. Основна визначна пам'ятка - гора Халласан, найвища на острові (1950 м), яка є згаслим вулканом з кратером на вершині. Потоки застиглої базальтової лави утворили на схилах безліч тунелів, стовпів та інших химерних утворень, а також численні вулканічні печери.
Острів Канхвадо

у Жовтому морі відомий своїми історичними пам'ятками і прекрасною природою. Серед головних визначних пам'яток острова слід назвати вівтар, збудований, згідно з переказами, легендарним засновником нації Тангуном, кріпосні стіни і форти XV-XIX ст., стародавню піч XIII ст. для виробництва селадону, що належить до періоду Корі, а також монастир Чондинса.
Інші цікаві фото


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Четвер, 21.10.2010, 23:08 | Сообщение # 3
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Переходимо до самої гонки.

Гран-при Кореи

22 октября - 24 октября

Название трассы: Korean International Circuit
Место проведения: Чолла-Намдо, Республика Корея Республика Корея
Кругов: 55
Длина круга: 5.621 km
Длина гонки: 309.155 km
Число поворотов: 18

Официальный корейский видеоролик о трассе.

Круг по трассе с Каруном Чандхоком:


Особенности

Гран-при Кореи – это этап чемпионата мира в автогонках Формулы-1, которое будет проводиться на Международном автодроме Кореи начиная с 2010 года. Этот автодром расположен в 400 километрах от Сеула, в городе Чолла-Намдо, провинция Йогам. В связи со строительством автодрома на юго-западе страны планируется возведение крупного туристического города.
Направление движения по трассе – против часовой стрелки. Автодром Йогам включает в себя две трассы: одна для проведения гонок Формулы-1, а другая – для проведения автогонок рангом пониже. Трасса для проведения гонок Формулы-1 имеет длину 5.45 километров и 18 поворотов, причем резкие повороты чередуются здесь с длинными прямыми отрезками. Это самая длинная трасса в Азии, и максимальная скорость, которую можно держать, это 320 километров в час. В саму гонку будет входить 55 кругов.
Разработкой трассы Йогам занимался немецкий архитектор Герман Тильке («гуру Формулы-1»), стоимость проекта равна 264 миллиона долларов.
Нельзя сказать, что автодромы, спроектированные Тильке, плохие. Они современны, удобны для зрителей, нравятся гонщикам и командам, но при этом, несмотря на различия в конфигурациях, «все равны как на подбор». Это не клоны, но, скорее, братья в многодетной семье. И, похоже, вина в одинаковости лежит не только на модном архитекторе, но и на заказчиках, которые хотят получить все прелести «Формулы-1» в одном флаконе. Корейцы в этом отношении, похоже, зашли дальше всех – их автодром в городе Йонгам является смесью всякой всячины.
Болельщикам нравятся море и яхты, как в Монако? – Пожалуйста, трасса «Чолла-Намдо» располагается на побережье. А как насчет потрясающих небоскребов на заднем фоне? – Корейский Гран-при предложит телезрителям и такую картинку. А будет ли трасса городской, закованной в отбойники, или расположится на открытой местности – окажется просторной и безопасной? – «Чолла-Намдо» предложит гонщикам и то и другое. Длинные прямые? – Будут. А как насчет хитрых и сложных поворотов и трудностей для команд в поиске настроек? – Обязательно, ни один современный автодром имени Германа Тильке без этого сегодня не обходится. Долой уникальные трассы! Даешь «тилькедромы»!
Нет, конечно, уникальность будет и здесь. Традиционные элементы корейской культуры будут тесно переплетены с современным характером высокотехнологичной страны. Кроме того, вокруг трассы полукругом вырастет огромный торговый и туристический центр, с магазинами, тематическими парками, гостиницами и прочей привлекательной составляющей для посетителей этапа. Команды получат в свое распоряжение новенькие и просторные боксы.

Наиболее возможные места для обгона

Пожалуй, это третий, четвертый и, возможно, десятый повороты – они следуют после скоростных секций трассы и выражаются в виде резких виражей, то есть, потенциально выглядят местами, где хорошо обгонять. В остальном же трек похож на типичный для Германа Тильке автодром – техничные и узенькие участки сочетаются с длинными прямыми и широкими зонами безопасности. Инженерам и гонщикам вновь придется искать компромисс в настройках, что выльется в средние параметры в плане прижимной силы болидов. Износ шин, кажется, будет достаточно высокий, поэтому вряд ли «Бриджстоун» повезет в Йонгам очень мягкие покрышки и, вероятно, ограничится типами «хард» и «софт».

О погоде.
Гран-при Кореи пройдет в октябре, что означает умеренные температуры (около 20 градусов по Цельсию) и небольшое количество осадков. Сезон дождей будет уже позади, так что топ-команды вряд ли вновь порадуют болельщиков неразумными тактическими ходами, которые мы имели удовольствие наблюдать в этом году во время квалификации к Гран-при Малайзии. Но при всем этом, пока не видно, чем трасса «Чолла-Намдо» будет отличаться, скажем, от «Истанбул-Парка». Да, зрителей будет больше (в отличие от турков, корейцы очень любят «Формулу-1»), но в остальном – ничего нового и необычного.

История

После месяцев циркулирования упорных слухов в октябре 2006 года было решено, что Южная Корея станет местом проведения гонок Формулы-1, и первое Гран-При Японии пройдет в 2010 году. Однако, долгое время был не решен вопрос со спонсорами, и полностью все утрясти удалось лишь к концу 2009 года, когда было получено официальное разрешение FIA на проведение гонок.
Ожидается, что проведение Гран-При Формулы-1 в Корее в течение семи лет, начиная с 2010 года, даст стране возможность получить прибыль в размере около 93 миллиардов долларов, а к тому же повысит ее международный имидж. Это поспособствует улучшению экономической ситуации в целом. Европейские страны и страны Северной Америки будут относиться к Корее с большим доверием. Иностранцы будут относиться к Корее с интересом, попробуют изучить ее национальную культуру.
Парламент Кореи уже принял специальный закон, облегчающий налоговое бремя для провинции, которая будет проводить соревнования Формулы-1.

Возможные проблемы с организацией проведения гонки

По словам организаторов нового этапа королевской категории гонок – Гран-При Кореи, на данный момент перед ними стоит лишь одна проблема, где разместить участников гонки и многочисленных фанатов, которые приедут болеть за своих пилотов и команды.
Новая трасса расположена в 350 километрах от корейской столицы – города Сеула, два аэропорта которого смогут без труда принять всех гостей. Но вот вопрос размещения вызывает у Кевина Ли – генерального директора департамента стратегического планирования - некоторые опасения, так как вблизи самой трассы нет достаточного количества гостиничных номеров для размещения 120 000 зрителей, прибытие которых ожидается на дебютный уикенд Гран-При Кореи.
«На данный момент мы не располагаем достаточным количеством мест для размещения персонала Формулы 1 и болельщиков. И мы уже говорили об этом с представителями Formula One Management, а также с другими заинтересованными лицами. У нас есть возможность взять в аренду круизные лайнеры. Я думаю, что, в конечном счете, мы сможем разместить всех. Но нашим приоритетом являются команды Формулы 1, и мы уже забронировали все номера отелей для их членов», - заявил Кевин Ли.
К тому же ближайший международный аэропорт находится только в Сеуле. Это 4-5 часов езды до автодрома. Зрителям придется потратить дополнительные 400 долларов за поездку на местных такси-микроавтобусах. И этот транспорт, дорогие друзья, повергнет европейцев в шок – местные «извозчики» «летают» по дорогам похлеще русских водителей маршруток. Так что если вы поедете в Йонгам из столицы Южной Кореи – выбирайте поезд.


Ну ни фига себе журналюга!!!
МатематикДата: Неділя, 24.10.2010, 14:24 | Сообщение # 4

Лауреат: 5658
кэп
03.11.2009
Чернівці
Offline
Ну і гонка видалась. Правда дивився по К1 sad Реклама забрала усе найцікавіше. Вітаю прихильників Феррарі і Фернандо Алонсо з грандіозним успіхом!!! Все таки перемога дістається найстабільнішому.

Попри мою прохолоду до Хемільтона, мушу визнати, що все таки у налаштуванні на боротьбу йому не відмовиш. Респект.


З повагою - математик
IrishkaДата: Неділя, 24.10.2010, 20:33 | Сообщение # 5

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Честно говоря, считала, что лимит захватывающих гонок в этом сезоне уже исчерпан, но сегодня... Это было нечто!! hands Дождик сегодня так подкорректировал результаты Гран-При, просто в голову такое не могло прийти. И все же... Не зря Ред Буллы так отпирались от рестарта гонки. Как-будто чувствовали, что не смогут сегодня победить... Оказалось, что и доехать не смогли.
Льюис с самого начала, как огнем горел, рвался в бой. Молодец, классно сегодня выступил. И поострил в общении с командой)) Конечно, во многом сегодня сопутствовала удача ему, Фернандо, Фелипе. Не повезло только РБ да Нико Росергу, которого Уэббер прихватил с собой в отбойник, чтоб не скучно было..
Фернандо несмотря на проблемы с колесом, все-таки смог удержаться и прийти к финишу. Жалко, что не показали церемонию награждения (скачала себе уже гонку, сейчас пойду радоваться во второй раз smile ) К1 хоть и предоставили время на трансляцию , но все интригующие моменты съела реклама. Вспомнились времена, когда Ф1 транслировали по УТ-1. Тогда блоки рекламы включали примерно через каждые 20 минут, а потом комментаторы в двух словах рассказывали про чей-нибудь обгон или аварию.. Жалкое было зрелище, если еще к этому учесть, что гонки показывали в 2-3 часа ночи..
Ну, а теперь о герое дня! Шумичка!! Сегодня просто умничка!! Финишировал четвертым, показал отличные обгоны, гонку провел очень стабильно. Команда хоть в этот раз не подкачала со стратегией пит-стопа. В общем, все очень удачно сложилось для Шуми и всех его болельщиков! Поздравляю всех!!! clap


Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
semeniukДата: Понеділок, 25.10.2010, 23:36 | Сообщение # 6
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Вчора дивився гонку в запису до другої ночі, писати нічого не хотілось.
Отже. Найбільшим шоком гонки став схід Веббера. Згадайте, що творилось з Льюісом, коли той був лідером. Тепер Марк. А як згадаю що лідером чемпіонату став Алонсо стає страшно...
Що сказати про Феттеля. А в чому він винен? В тому що двигун скляк. Шкода Себа, так стабільно останні гонки проводив, а тут таке. І ще й сьогодні прочитав що РБ визнали необхідність зробити ставку на одного пілота...
Зате в боротьбі знову Хемілтон. В це і досі важко повірити. Як все перевернулось у чемпіонаті.
А Шумі. Я за нього радий, він заслуговує кращого боліду. І результати будуть відповідні. Все таки він гонщик, а не чарівник.


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Понеділок, 25.10.2010, 23:39 | Сообщение # 7
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Гран-прі Кореї 2010.
Кваліфікація


Гонка



Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Неділя, 14.10.2012, 12:28 | Сообщение # 8
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Ех, народ. Безнадійно швидкі РБ. Безнадійно. Шкода Алонсо, на такому боліді так довго тримався в чемпіонаті. Хоча і подякувати йому безперечно треба за цей сезон, не дав з такою машиною зганьбитись Скудерії.
А Масса який темп в гонці тримав!!! Браво. Якщо так ганятиме в наступному сезоні, то хай залишається.
ТороРоссо взагалі космос. так прорватись і головне дуже стабільно провели гонку. Для Верня мабуть найкраща гонка сезону. І навіть не в очках справа, а по змісту самої гонки. Я навіть не думав, що в нього такий потенціал. Можна сказати в цій гонці я відкрив для себе Верня.
Себа ще раз вітаю з чемпіонством. Щось забагато в гонках суперСебів)))


Ну ни фига себе журналюга!!!
IrishkaДата: Неділя, 14.10.2012, 16:45 | Сообщение # 9

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Да, Феррари отлично сработали сегодня! Было на что посмотреть.Масса приободрился, молодчага!Ферни как всегда на уровне. Думаю, что все-таки он сможет в этом сезоне отвоевать себе третий титул. Он больше всех его заслуживает в нынешнем году.

Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
MaxJokerДата: Неділя, 14.10.2012, 16:50 | Сообщение # 10
Ливерпулец

Лауреат: 4823
Рада Мегаспорту
24.03.2010
Київ
Offline
Quote (Irishka)
Думаю, что все-таки он сможет в этом сезоне отвоевать себе третий титул.

Мне кажется, Себ своего уже не упустит)
IrishkaДата: Неділя, 14.10.2012, 16:57 | Сообщение # 11

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Если Феттель действительно перейдет в 2014 году в Феррари, тогда можно будет сравнить реальные способности пилотов. Сегодня могу сказать только, что это заслуга Эдриана Ньюи. Алонсо же выжимает из любого болида все что только можно smile

Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
сухОФруктДата: Неділя, 06.10.2013, 11:16 | Сообщение # 12

Лауреат: 7466
Рада Мегаспорту
11.02.2010
Київ
Offline
ахаха...Ну корейці і дають! jeep cherokee на трасі biggrin

"To strive, to seek, to find, and not to yield"
сухОФруктДата: Неділя, 06.10.2013, 11:17 | Сообщение # 13

Лауреат: 7466
Рада Мегаспорту
11.02.2010
Київ
Offline
Уеббера жалко. Гонка у нього сьогодні непогано складалася...

"To strive, to seek, to find, and not to yield"
IrishkaДата: Неділя, 06.10.2013, 12:13 | Сообщение # 14

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Согласна с Олегом, отличная была для него гонка, особенно если учесть его старт с 13-й позиции. Интересно, какое наказание дадут Сутилю за этот контакт. Неужели все так и оставят??

Гонка вся была захватывающая. Для такой трассы большое количество обгонов даже не ожидала. Феррари сидят в большой луже и вряд ли что-то изменится до конца сезона. Если Заубер они не могут обогнать, о каком чемпионстве можно вообще говорить?.. Перес сегодня порадовал, как-то оживился..может взрыв покрышки так подействовал?))


Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
Форум Мегаспорта » Спорт » Формула 1 » ГП Кореї (Korean International Circuit)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Mega Team © 2024