Понеділок, 06.05.2024, 21:14
МЕГАСПОРТ
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | ГП Японії - Форум Мегаспорта | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: semeniuk  
Форум Мегаспорта » Спорт » Формула 1 » ГП Японії (Suzuka International Racing Course)
ГП Японії
semeniukДата: Середа, 06.10.2010, 23:34 | Сообщение # 1
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
こんにちは、日本へようこそ!レースはチャンピオンの名前として、非常に近接しています。
Привіт всім фанатам формули 1. Ось і наближається до нас Японія. Сезон завершується, а тому кожна гонка має статус вирішальної. До Вашої уваги традиційне прев’ю.

Офіційна назва - Японія - Nippon (Nihon).
Географічне розташування - розташована в західній частині Тихого океану, біля східного узбережжя Азії на групі островів, головні з яких - Хонсю (Honshu), Хоккайдо (Hokkaido), Кюсю (Kyushu), Сікоку (Shikoku).
Площа території - 377 815 кв. км (включаючи архіпелаг Рюкю з найбільшим островом Окінава). 60 місце в світі.
Кількість населення - біля 127 млн. осіб (2008 р.).
Столиця - Токіо - Tokyo - 12,94 млн осіб з передмістями (на 1 квітня 2009 р.).
Адміністративний поділ - 47 префектур (prefecture, todofuken), у тому числі столична префектура Токіо, префектура Окінави (з 1972 р.) і дві міські префектури - Кіото й Осака. Префектури поділяються на повіти. Хоккайдо - особлива адміністративна область, яка поділяється на 14 округів.
Інші великі міста: Йокогама (3,484 млн. мешканців), Осака (2,603 млн.), Нагоя (2,186 млн.), Саппоро (1,842 млн.), Кобе (1,518 млн.), Кіото (1,472 млн.), Фукуока (1,361 млн.).
Офіційна мова - японська.
Релігія - основна частина віруючих сповідують синтоїзм і буддизм.
Грошова одиниця - ієна = 100 сенам.
Місцевий час - випереджає київський на 7 годин взимку і на 6 годин влітку.
Національне свято - 23 грудня - День народження Імператора Акіхіто (1933 р.).
Державний прапор - являє собою червоне коло на білому тлі. Діаметр кола - 3/5 ширини прапора. Біле поле означає чистоту і цілісність, червоне коло - тепло, яскравість і щирість.


Державний герб - золота хризантема - емблема імператорської династії.

Державний гімн –

Текст гімну:
君が代

君が代は
千代に
八千代に
細石の
巌となりて
苔の生すまで


Переклад

Царювання Імператора

Хай наш господар
живе віки-вічні —
допоки галька
не стане скелею,
вкритою мохом!


Слова гімну Японії взяті з античної поеми. Музику написав Хіроморі Хаяші. Гімн прийнятий в 1893 році.
Членство у міжнародних організаціях -"Велика сімка", ООН, СОТ, АТЕС, МБРР, МВФ, МФЧХіЧП, ОЕСР та інші.
Домен - .jp.
Культура
На Японському архіпелазі є знахідки мезолітичної (додзьомон, 10-6 тис. років до н.е.) і неолітичних (протодзьомон і дзьомон, 7 тис., 6-1 тис. років до н.е.) культур. Письмові джерела датуються початком VIII ст. н.е. З цього часу можна досить точно простежити історію зміни правителів (імператорів) Японії. Запозичення китайської писемності в середині I тисячоліття відкрило японцям доступ до китайської культури.
У середині XIX ст., після падіння сьогуната, робляться зусилля для запозичення досягнень європейської цивілізації. Здатність японців засвоювати все краще допомогла їм стати однією з найрозвинутіших націй у світі.
Японська кухня
Японська кухня - одна з найоригінальніших і найбільш своєрідних у світі. Японська їжа дуже проста, теплова обробка мінімальна, а максимальна увага приділяється збереженню природного вигляду і смаку продукту. Часто все приготування зводиться до простого нарізування продукту, без всілякої обробки, змішування в одній страві великої кількості інгредієнтів також не в моді. Ще одна особливість - характерна ритуальність самого процесу споживання їжі - мало того, що меню повинно відрізнятися залежно від пори року, та ще й правила поведінки за столом і користування столовими приборами звичайно ставлять у глухий кут більшість європейців.
Основа японської кухні - варений рис, який зовсім не солиться, але зате доповнюється різноманітними соусами і приправами. Його подають в окремому посуді практично до всіх страв як гарнір, а часто використовують і як самостійну страву, варіюючи смак за допомогою приправ. Найпопулярніша страва з рису, безсумнівно, "сусі" ("суші") - рисові кульки-рулетики з різною начинкою (більше 200 видів), а також рисові кульки "онігірі" або рисові пиріжки "моті". Не менше рису популярний особливий сорт локшини з гречаного борошна - "соба" ("собо"), яку подають як у холодному, так і в гарячому вигляді, смажену і варену, у бульйоні і з овочами. Також гарна і звичайна локшина "удон". Улюбленими продуктами японців здавна є риба і морепродукти. Часто вони споживаються в сирому вигляді або навіть живцем, але є чимало рецептів і ретельно оброблених дарунків моря. Такі страви, як шматочки сирої риби, їжака або креветок з приправою із соєвого соусу і зеленого хріну - "сасімі", риба в клярі "темпура", рибні коржі, креветки в тісті, маленька жива каракатиця "одорі-гуї", риба-фугу, один з різновидів сусі - "чіраші-сусі", паста з водоростей, смажений вугор "унагі", рисові пиріжки із сирої риби і водоростей "норимаки" і безліч інших оригінальних страв принесли японській кухні всесвітню славу.
Національні особливості
Кількість традицій і ритуалів, обов'язкових або рекомендованих для дотримання, просто величезна. Практично всі сфери життя країни пронизані мережею традицій і церемоній, особливо це помітно у спілкуванні між людьми і в суспільному житті. Японці дбайливо і з любов'ю ставляться до природи, захоплюються природною красою пейзажу, погодних явищ, квітів або моря. Численні церемонії споглядання квітучих дерев, повного місяця або осінніх фарб, є невід'ємними елементами життя суспільства. Практично незмінними із середньовіччя збереглися традиційний японський костюм, національний інтер'єр, літературна японська мова, чайна церемонія, театр "кабукі", "але", "бунраку" і безліч інших, не менш своєрідних традицій. І все це - в оточенні надсучасної техногенної цивілізації!
Рукостискання не прийняті, їх заміняють поклони, причому "повертати" поклони потрібно з тією ж частотою і шанобливістю, яку демонструє інша сторона. Японці ввічливі і передбачувані в спілкуванні. Гостинність у японців "у крові". Пряма відмова не прийнята навіть у тому разі, якщо виконати прохання неможливо, тому варто заздалегідь подумати про реальність виконання ваших побажань. Також часто вводить в оману традиційна усмішливість японців, особливо жінок, за будь-яких обставин - навіть відмова або якийсь неприємний момент супроводжуватиметься посмішкою, що збиває з пантелику багатьох іноземців. У той же час "запанібратські" відносини (навіть занадто мала дистанція між співрозмовниками) зовсім неприйнятні і викликають у японців різко негативне ставлення. Також не рекомендується дивитися японцеві прямо в очі - це сприймається як агресія, і активно жестикулювати. Широко відома і "пристрасть" японців до гігієни і чистоти. Велике значення відіграє посуд, сервірування столу і декоративне оформлення страв. Перед їжею прийнято витирати обличчя і руки спеціальною гарячою серветкою "осіборі". Кожна страва подається у спеціально призначеному для неї посуді і займає суворо визначене місце на столі, причому для кожної людини виділяється індивідуальний стіл. Зміни страв немає, усе замовлене (крім чаю) виставляється на стіл відразу, але супроводжується обов'язковими пристосуваннями для підігріву (жаровні, спиртівки) або сполучення страв (окремі соусники, набори зі спеціями і т.д.) Посуд і предмети сервірування суворо поділяються на "чоловічі" і "жіночі". Для паличок ("хасі" або "хаші") існує окрема підставка, а подають їх у спеціальному барвистому паперовому чохлі ("хасі букуро"). "Хасі" не можна схрещувати або встромляти в рис (це асоціюється зі смертю), не можна вказувати паличками на щось або розмахувати ними під час їжі - це вважається ознакою поганого тону. Також не слід совати їжу по тарілці або посуд по столу. Пити "до дна" і наливати собі самому не прийнято. Рекомендується наповнювати келих або піалу сусіда, а він у свою чергу повинен робити те ж саме для вас.
Не прийнято курити в громадських місцях, в офісах, на станціях і платформах залізниці, а також у будинках і автомобілях без дозволу господаря. Не можна ставати взутою ногою на солом'яні мати "татамі" - це розцінюється як святотатство. Особливо це стосується жител або відвідання храмів. Також варто перевзуватися у спеціальні тапочки до і після відвідання туалету.
Корисні поради - універмаги працюють з 10.00 до 19.00 і закриті один день на тиждень (для інших магазинів графік різний). Інші магазини відкриті з 10.00-11.00 до 19.00-20.00.
Японія, напевно, - "найдорожча" країна світу. Ціни практично на всі товари і послуги перевищують "середньосвітові" у півтори рази, але зате і традиційні розпродажі надають звичайно дуже великі знижки.
Чайові давати не прийнято.
Для в'їзду в країну необхідно мати закордонний паспорт і візу. Стандартна схема отримання візи досить складна, згідно з нею необхідно мати гаранта, що проживає в Японії. Гарантом може бути тільки особа або організація, що мають громадянство Японії або зареєстровані на її території, або іноземець зі статусом "постійного резидента", "резидента на тривалий термін" або "особливого резидента".
Звичайний термін оформлення документів на отримання туристичної візи - 30-40 днів (мінімальний - не менше трьох тижнів, за 7-9 днів розглядається візове звернення ділової візи). Для цього необхідно надати закордонний паспорт, 2 анкети з фотографіями і запрошення (турваучер). У ряді випадків потрібно подати докази здатності оплачувати свої витрати, а також пред'явити квиток в обидві сторони. Подані заяви відсилаються в Токіо, де піддаються ретельній перевірці, після чого посольство одержує вказівку про видачу візи або відмовлення (до речі, якщо візове прохання відхилене один раз, то подальші клопотання безглузді). Сама віза безкоштовна, стягується тільки збір у 5-10 дол. США на обробку і пересилання документів у МЗС Японії. Типові терміни перебування в країні за туристичним запрошенням - до двох тижнів. При більш тривалому (до 90 днів) перебуванні в країні необхідно підтвердити здатність оплачувати витрати (наприклад - дорожніми чеками або випискою з кредитного рахунку). Обмежень на пересування по країні для українських громадян немає. Відповідно до японського законодавства, іноземці повинні завжди мати при собі паспорт.


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Середа, 06.10.2010, 23:42 | Сообщение # 2
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Визначні місця
Основною рисою, яка відразу кидається в очі, є природне середовище країни, що оберігається дбайливо. Кожен клаптик землі, навіть затиснутий серед хмарочосів крихітний газончик, може бути перетворений у міні-заповідник, будь-який крихітний ставок або галявина може бути місцевою святинею, за якою доглядає і стежить уся громада. Безліч історичних пам'яток, будинків і храмів розосереджена по всій території країни, тому Японія справляє неповторне враження на кожного, хто хоча б раз побував у цій країні.
Символами країни, що мільйонами розтиражовані на всіх листівках і буклетах про країну, є найбільші "священні ворота" ("торії") у Японії -

дерев'яні ворота (1875 р.) святилища Іцукусіма на "священному" острові Міядзіма, що стоїть прямо у воді в маленькій бухті (сам монастир, одна з найбільш шанованих святинь Японії, теж розташовується на палях прямо у воді).

Так само відома гора Фудзі (Фудзіяма, 3 776 м.) -

один з найбільш мальовничих вулканів у світі, оточений не менш мальовничими околицями. Символом країни вважається і міст Сето-Охасі (1988 р.),

перекинутий через Внутрішнє Японське море (Сето) від Хонсю до Сікоку. Японія виробляє найкращі у світі перлини, тому численні "перлинові ферми" є і цікавими туристичними об'єктами, які відвідують до півмільйона іноземних туристів на рік.
Токіо (до 1868 р. - Едо) - одне з найбільших міст світу, засноване в середині XV століття за образом і подобою стародавньої китайської столиці Чаньянь (нині Сіань) сегуном Токугава. До наших днів цей велетенський мегаполіс зберіг безліч старих дерев'яних будинків і храмів, що додають йому контрасту з суперсучасними кварталами та особливого зачарування. Центром міста вважається Імператорський палац Коці (колишній замок Едо, 1456 р., неодноразово перебудовувався), оточений парками Хігасі-гєен і Кітаномару. Обов'язково варто відвідати храм Тосегу, православний кафедральний собор Воскресіння Христового Ніколаї-до, Токійський Національний Музей, новий музей історії Едо-Токіо, Національний Музей Науки в парку Уено з прекрасною віртуальною експозицією, Історичний Музей Шитамаші, храм богині Каннон (Кеннон, XVII ст.., відновлений у XX ст.), Національний театр Японії з грою труп "кабукі", "але" і "бунраку", Токійську телевежу (1958 р., 333 м.),

комплекс ультрасучасних хмарочосів "Три Вежі" на острові Харумі і найбільший у Токіо парк Йойоги. У місті понад 30 музеїв, серед яких особливо цікава Галерея Тенрі, Музей мистецтва Бріджстоун, Національний музей сучасного мистецтва, Музей Паперового змія (більше 4 тис. експонатів), Токійський метрополітен-музей, Музей Ідеміцу з колекцією живопису і каліграфії, Музей Ота з експозицією японської гравюри "укііо-е", Музей Метро, а також безліч невеликих, часом дуже незвичайних музеїв - Музей окулярів, Музей запальничок, Музей водопроводу, Музей велосипедів, Музей сумок і т.д. Визначними пам'ятками Токіо є і стародавні парки - Рікушен, Хібія з регулярними виставками хризантем, відомий своїми пагодами і храмами парк Сіба, Уено (Уено-коен, створювався як сад храму Каньейдзі, зараз тут зосереджені основні музеї Токіо), "серце старого міста" Асакуса з храмом Сенсодзі й унікальною бібліотекою стародавніх манускриптів, Мейдзі із символом столиці - синтоїстським храмом Мейдзі-дзінгу, а також один з найстаріших і найбільших районів розваг у Токіо, багатий сувенірними магазинами, ресторанами і театрами, сам історичний район Асакуса.
Також всі туристи намагаються відвідати головну торговельну вулицю столиці - Гінза (Гіндза),

що являє собою майже півторакілометрову низку найдорожчих магазинів і ресторанів. Найстаріші і найвідоміші магазини столиці (Міцукоси, Марудзен і ін.) розташовані в районі Ніхомбаси, що вважається, нарівні з районом Маруноути, одним з головних фінансових і торгових центрів країни. Район Сіньдзюку (Шиндзюку) - історично сформований район розважальних закладів, забудований у даний час безліччю хмарочосів, у яких розташовані відомі нічні клуби. Заслуговує на увагу токійський Діснейленд (1983 р.) площею близько 48 гектарів, оглядовий майданчик на 45-поверховому хмарочосі губернаторства Токіо і "міст Японії" Ніхонбасі (1603 р., у 1911 р. замінений кам'яним аналогом, саме від нього багато століть обчислювалися усі відстані в країні), що славиться своїм дизайном, олімпійський комплекс Йойош (Йойогікоен), а також численні храми і релігійні споруди парку Сіба.
За 150 км. на північний схід від Токіо знаходиться національний парк Нікко

з мальовничими озерами (найбільш мальовниче - Тюдзенсі або Чузенджі), водоспадами Кегон і Ширакумо, ущелинами і гарячими джерелами "онсен" в обрамленні красивих святилищ Тосегу, Футаарасан, Рицуїн і Тайюін. Тут знаходилася резиденція сегуна Токугави Іеясу, а його могила і в наші дні є місцем паломництва численних туристів. Перлиною курорту є храмовий комплекс Тосегу, що включає 23 пам'ятки архітектури, у тому числі відому п'ятиярусну пагоду і храм Якусідо. Через водні потоки перекинуті численні мальовничі мости, найкрасивішим з яких вважається "священний міст" Синке. На західному схилі гори Нантай, з розташованим на ній буддійським храмом Тачі-Кі-Каннон, знаходиться урвище, у верхній частині якого розташовані печери Казаана ("печери вітру"), з яких двічі на рік - навесні і восени - дме сильний вітер. Тут росте багато дерев, цвітіння яких приносить задоволення японцям, тому навесні тут безліч туристів. А в Омії (30 км. на схід від Токіо) цікавий унікальний Парк Бонсаї (традиційне японське мистецтво вирощування карликових дерев).
На відстані 32 км. на захід від Токіо лежить друге за величиною місто країни - Йокогама
(фактично воно вже злилося з "великим Токіо"). У минулому неодноразово було зруйноване землетрусами, у наші дні це найбільший порт Японії і найбільший центр зовнішньоторговельних операцій країни. Місто вражає своєю ультрасучасною архітектурою і бурхливим ритмом життя, за що й одержало напівофіційне прізвисько "місто, яке ніколи не спить". Основними визначними пам'ятками Йокогами вважаються ландшафтний парк і музей просто неба Санкейєн, в якому з усієї країни зібрані зразки традиційних дерев'яних споруджень, храмів і житлових будинків.
Між Токіо і Йокогамою лежить місто Кавасакі, в якому обов'язково варто відвідати Музей традиційної японської архітектури просто неба Ніхон Мінка-ен у районі Ікута. Тут зібрано понад 20 будинків епохи Едо (XVII-XIX ст.), 15 з яких вважаються національними реліквіями.
Нара - перша імператорська столиця країни (710-784 рр.), справжній музей просто неба, у ній знаходяться найбільш значимі буддистські споруди, такі як храм Кофукудзи з павільйоном Хокуендо (720 р.), храм Тодайдзі з "Залою Великого Будди" Дайбуцуден (VIII ст.) - одна з найбільших дерев'яних будівель у світі (висота 57 м.), одна з найбільших бронзових статуй Будди у світі - Великий Будда (Дайбуцу, 16 м. у висоту, 452 т.), храм Хорюдзі (заснований у 607 р.), а також парк, де живе більше ніж 1000 ручних оленів, що вважаються "божественними посланцями". Навколо храму знаходиться безліч інших пагод, дві молитовні зали VIII ст., численні житла ченців, сади і маленький музей, де виставлені вироби китайських і корейських ремісників. Також цікаві Південні ворота зі статуями небесних стражів, храми Якусідзи (VII-VIII ст.ст.), Тоседайдзі (VIII ст.), Касуга-Тайся (768 р.), Сін-Якусідзі (VIII ст.), Музей східного народного мистецтва, музей Ямато Бункакан, Національний музей Нара з колекцією буддистського мистецтва, Художній музей Нара, Художній музей Нейраку та інші. Розташований за 70 км. від Нара храм Хорюдзі внесений у список Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО.
Кіото засноване у 792-794 р. і до 1868 р. під назвою Хейан ("місто світу і спокою") офіційно вважалося столицею країни і резиденцією імператора. Це надзвичайно барвисте і романтичне місто, визнане центром міжнародного туризму. Тут знаходиться близько 2000 храмів і церков (з них 17 знаходяться під захистом ЮНЕСКО), сотні парків і десятки стародавніх палаців. Особливого зачарування Кіото додає неповторна гармонія всіх його численних споруд з навколишнім ландшафтом. Храми і палаци начебто виростають з вод озер і схилів пагорбів, лише підкреслюючи собою природну красу пейзажу. Недарма ці місця вважаються вищою фазою розвитку знаменитої японської майстерності "злиття з природою". Історичним центром міста є вишуканий імператорський палац Госе (заснований у 794 р., нинішній будинок споруджений у 1855 р.) з церемоніальною залою Сісінден, палацом Саннай-ден, житловими покоями імператора Сейреден і двором, що засипаний білою галькою та оточений з обох боків галереями. Неподалік імператорського палацу розташований замок Нідзе (1603 р., площа - 275 тис. кв. м.) із внутрішнім палацом Ніномару, що славиться унікальною системою "наруїта" або "угуісу-барі" ("співаючі статі" - своєрідна система безпеки), а також із класичними японськими садами - Ніномару і Сейрю-ен.
На іншому березі озера Біва лежить величний замок Хаконе (1603-1623 р.). У Кіото також знаходиться найстаріший у Японії театр "кабукі" - Мінамідза (місто вважається батьківщиною цього мистецтва). Варто відвідати Національний музей і Національний музей сучасного мистецтва. Також процвітають стародавні традиційні ремесла - виробництво лакових і бронзових виробів, порцеляни, мережив, вишивки, предметів релігійного культу, продукція яких може служити чудовим сувеніром. У місті регулярно проводяться святкові заходи і численні релігійні церемонії на честь якогось божества або місцевого храму.


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Середа, 06.10.2010, 23:42 | Сообщение # 3
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Розташована на узбережжі Тихого океану Камакура - найдавніша столиця Японії, місце паломництва і найпопулярніший морський курорт Японії. У місті цікаві храми Сугімото-дера (734 р.), Кенте-дзі (1253 р.) із найстарішим дзвоном у країні (1255 р.), Енгаку-дзі з "залою святих реліквій" Сяриден (1282 р.), храм Цуругаока Хатіман (1063 р.), а також "лотосові ставки" Гендзи і Хейке з перекинутим через них "щасливим" Барабанним мостом. У Камакура також знаходиться друга за величиною в Японії 13-метрова бронзова статуя - статуя Дайбуцу або Будда Аміду (1252 р.) і "чудодійне" джерело в печері Дзенарай Бентен. М'який клімат і відмінні пляжі Сітіріга-хама і Юйга-хама роблять цей регіон ідеальним місцем для "пляжного" відпочинку.
На південному заході острова Хонсю розташоване місто Кобе - перший район поселення європейців на островах і один з найбільших портів світу, місто міжнародних виставок і "піонер" у створенні штучних островів. Головні визначні пам'ятки міста - Муніципальний художній музей, старі європейські квартали вулиці Ямамото, Міжнародний виставковий центр, храм Торба, акваріум, численні християнські церкви, буддійські храми і навіть мечеть, гробниця Мінатодзава, Чайна-таун і парк Соракуен, колосальний насипний острів Порт-Айленд із комплексом ділових кварталів, а також гора Рокко (933 м.) і однойменний штучний острів.
У Нагоя цікаві дві найголовніші святині синтоїзму - Атсута та Іся (орієнтовно - початок I ст. н.е.), замок Нагоя (1612 р.) з оригінальним Музеєм скарбів, а також художній музей Токугава, галерея префектури Айті, Ботанічний сад, Військово-морський арсенал, храм Тофукудзі (VIII ст.) та ін.
У районі міста Беппу розташований один із найбільших районів виходу підземних термальних вод на планеті. Зараз на базі більше ніж 3,5 тисячі місцевих гарячих джерел відкрито безліч чудових бальнеологічних курортів, а у вільний час можна відвідати унікальні "киплячі озера" Чіноїке Дзігоку й Умі Дзігоку, а також гейзер Татсумакі Дзігоку або місцевий зоопарк, а також поспостерігати за поведінкою "сніжних макак", що також обожнюють приймати гарячі ванни.
Другий за величиною острів Японії - північний Хоккайдо ("шлях до північних морів") -

вважається малонеселеним і "зеленим" островом архіпелагу. Близько 10% площі острова займають більше 20 національних парків, що робить його визнаним центром активного туризму країни. Столицею острова з 1869 р. є місто Саппоро, яке часто називають через велику кількість снігу взимку і гористий рельєф "японською Швейцарією". Для проведення Олімпіади 1972 р. тут був побудований сучасний Центр зимових видів спорту (один з найбільших в Азії), також цікавий Ботанічний сад з унікальною добіркою рослин різних широт, численні музеї і квартал розваг Сусукіно. З міста відправляється безліч екскурсій по навколишніх горах і національних парках, а також організуються виходи в море на глибоководну риболовлю. У південній частині Хоккайдо, у вулканічному кратері Ноборібецу Спа (2 км. у діаметрі), знаходяться гарячі джерела Дзікокудане, що приваблюють тисячі туристів своїм "неземним" пейзажем і цілющими властивостями місцевих мінеральних вод і грязей. Міста Акакура й Овані - найвідоміші зимові курорти країни. Також прекрасні можливості для активного відпочинку надають туристичний центр Сункьо в національному парку Дайсецудзан, один з найвідоміших лижних курортів країни Фурано, а також гарячі джерела Токачідакі Онсен і Сироген Онсен.
Найкращі місця для відпочинку на морі зосереджені в районі Міядзакі (пляж Сігайя), на Окінаві, Кераме, Рюкю і Іводзимі (тут також розташовані найкращі дайв-майданчики країни), а також на півострові Ното-Ханто, у префектурі Гумма і в районі Нара. Численні національні парки, у тому числі такі відомі, як Дайсецудзан, Бандай-Асахі, Нікко, Кірісіма з водоспадом Сенрігатаки, Сето-Найкай, Сікоцу-Тоя, Чічібу-Тама, Фудзі-Хаконе-Ідзу, підводні природні парки, заповідники і резервуари, хоча й відносно невеликі за розмірами, але володіють непередаваним національним колоритом.
Ще декілька фото.






Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Середа, 06.10.2010, 23:43 | Сообщение # 4
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Переходимо до гонки.

Информация о трассе



Название трассы: Сузука Интернешнл (Suzuka International Racing Course)
Расположение: Судзука (город Судзука, префектура Мие)
Вместимость: 100000
Дата создания: 1961 год
Первый Гран-При: 1987 год
Проведено Гран-При: 25 (4 – Фудзи, 21 – Сузука)
Длина трассы: 5,807 км
Гоночная дистанция: 307,471 км
Количество кругов: 53
Кол-во поворотов: 17
Рекорд круга в гонке: 1.31,540 (2005 - Кими Райкконен - McLaren MP4-20)
Рекорд круга в квалификации: 1.29,599 (2006 - Филипе Масса - Ferrari)

Схема трассы


История

Автодром в Сузуке был сооружен в 1962 году в пятидесяти километрах от Нагои как испытательная трасса Honda среди Honda Land - развлекательного парка, построенного компанией для своих сотрудников. Уникальная конфигурация трассы, напоминающая по форме восьмерку, была разработана датчанином Йоном Хугенхольцем, который, учитывая ее первоначальное назначение, постарался включить как можно больше разноплановых поворотов. Позднее прилегающая к автодрому территория превратилась в развлекательный центр. Здесь находится парк аттракционов, площадка для игры в гольф и других игр, а также музей фирмы Honda.
Трасса с ее богатым разнообразием поворотов - одна из самых любимых среди гонщиков. Даже несмотря на то, что в 1991 году была сужена шикана в конце главной прямой, испортив самую лучшую точку для обгонов.

Технические особенности

Длина трассы автодрома Сузука Интернэшнл 5,807 км. Это одна из самых сложных трасс чемпионата. Наилучшее время круга зависит от правильного прохождения извилистого подъема. Это означает, что машина должна точно отвечать движениям руля. В настройках аэродинамики трасса требует большой прижимной силы. Износ резины и потребление топлива достаточно велики. Продолжительные скоростные участки (Crossing и прямая старт/финиш) даже при наличии поворотов позволяют гонщикам развивать средние скорости до 200 км/ч. В течение гонки пилоты выдерживают значительные перегрузки - до 3,2g (при выходе из поворота S-Curve).
Максимальная скорость (гонки) - 313км/ч
Полный газ - 67%
Самая быстрая и длинная секция - 16 / 1.23км
Правый / левый повороты - 10 / 8
Износ шин - высокий.
Износа тормозов - высокий.
Прижимная уровень - низкий.
Переключение передач на круге - 42.
Стратегии шин.
2010 шин: жесткий (без полосы) и мягкие (зеленая полоска)
2009 шин: жесткий (без полосы) и мягкие (зеленая полоска)
Расход топлива на круг - 2.752kg
Средняя потеря времени на пит-лейне - 19.9s (источник: Уильямс)

И немного статистики.
Процент финиширующих:
...
3 Валенсия 88%
4 Сузука 85%
5 Стамбул 83%

Количество сошедших пилотов:
...
11 Хунгароринг 9%
12 Сузука 8%
13 Стамбул 8%

Сход на первом круге в %:
...
11 Стамбул 1,9%
12 Сузука 1,6%
13 Хоккенхайм 1,6%

Механические повреждения:
...
15 Монако 9%
16 Сузука 8%
17 Валенсия 8%
18 Сильверстоун 7%

Все победители

Погода

Предсказать погоду в Сузуке дело не из легких. Но мы попробуем. Итак, по прогнозам синоптиков.
Пятница. Температура воздуха - +23…+24. Передают сильный дождь, возможно даже грозу. Влажность воздуха 76% - 83%.
Субота. Температура воздуха - +20…+21. Также передают дожди, утром сильные. Влажность воздуха 94% - 96%.
Воскресенье. Температура воздуха - +21…+25. Влажность воздуха 93% - 97%. Но днем, во время гонки 76%, и возможен только небольшой дождь.
Вот такие дела. Как в одном фильме: «Хотите верьте, зхотите нет…».

Букмекеры о гран-при Сингапура

Популярная британская контора Wiliam Hill обнародовала коефициенты перед гран-при Сингапура.
Победитель квалификации:
2,50 – Феттель
3,50 – Веббер
3,75 – Алонсо
7,50 – Хемилтон
17,00 – Баттон
21,00 – Масса
41,00 – Кубица
67,00 – Росберг
126,00 – Сутил
151,00 – Баррикелло, Шумахер

Победитель гонки:
3,00 – Феттель
3,25 – Алонсо
4,50 – Веббер
5,50 – Хемилтон
13,00 – Баттон
23,00 – Масса
51,00 – Кубица
67,00 – Росберг
126,00 – Сутил, Баррикелло, Шумахер
151,00 – Хюлькенберг

Давайте также посмотрим какие шанси дают британцы перед гран-при Италии на победу в личном зачете и кубке конструкторов.
Личный зачет:
2,75 – Веббер, Алонсо
4,50 – Феттель
7,50 – Хемилтон
15,00 – Баттон

Кубок конструкторов:
1,20 – Ред Булл
5,00 – МакЛарен
17,00 – Феррари

РАСПИСАНИЕ ГРАН-ПРИ Японии:

Пятница, 8 октября 2010
Пятничная практика 1 - 04:00 – 05:30
Пятничная практика 2 - 08:00 – 09:30
Суббота, 9 октября 2010
Субботняя практика – 05:00 – 06:00
Квалификация – 08:00
Воскресенье, 10 октября 2010
Гонка - 09:00
Время киевское.


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Середа, 06.10.2010, 23:47 | Сообщение # 5
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Перед гран-при Японии.

McLaren

Дженсон Баттон: «По ходу карьеры я так много времени провёл в Японии, что могу считать её вторым домом. Токио – один из лучших городов мира, а Сузука – прекрасное место для проведения Гран При, одна из лучших трасс в мире, бросающая серьёзный вызов гонщикам.
Я люблю приезжать в Сузуку. Автодром расположен в парке развлечений, через который нужно пройти, чтобы попасть в паддок. Здесь невероятно лояльные и дружелюбные болельщики, поддерживающие гонщиков по ходу уик-энда, великолепная атмосфера – недаром эта гонка всегда играла особую роль в судьбе чемпионатов мира.
Я не раз добивался хороших результатов на этой трассе, но никогда не побеждал, хотя Сузука подходит моему стилю пилотирования. Здесь нужна плавность и точность при прохождении круга, а если вы допускаете ошибку, то вынуждены расплачиваться за неё в нескольких поворотах.
В чемпионате ещё ничего не решено, любой из пяти гонщиков может завоевать титул, но, ни у одного из нас нет права на ошибку. Есть определённый дискомфорт, когда вы уступаете лидеру чемпионата, но я знаю, что могу одержать победу и сделаю всё, чтобы сохранить «единичку» на моей машине в 2011-м».

Льюис Хэмилтон: «Два первых Гран При Японии в моей карьере прошли на автодроме Фудзи – отличное место, но впервые попав в Сузуку год назад я понял, что это одна из лучших трасс в мире.
Это трасса для настоящих гонщиков, здесь нужна предельная собранность и концентрация, и нет места для ошибок – из-за отсутствия асфальтовых зон безопасности любая из них может разрушить ваши планы.
В Сузуке богатая гоночная история, связанная с невероятной борьбой Сенны и Проста, прежде я был знаком с трассой только по видеозаписям, и испытал невероятные ощущения, когда познакомился с ней лично и прошелся по асфальту, на котором разворачивалась эта борьба.
В Сузуке мне хотелось бы добиться большего. В прошлом году я сделал всё что мог, но машина была недостаточно быстрой. Сейчас сдерживающих факторов нет – мне нужно добиваться максимального результата, чтобы сохранить шансы на титул, и именно на этом я сосредоточусь, когда сяду за руль утром в пятницу. Пришло время для борьбы».

BMW Sauber

Камуи Кобаяши: «Я – японец, этап на Сузуке будет для меня домашним. Правда, за последние семь лет я провел в Японии не так много времени, а гонялся там в последний раз и вовсе в 17-летнем возрасте. Я хорошо знаю эту трассу, в прошлом году я провел там пятничную тренировку за рулём Toyota. Кольцо мне понравилось буквально каждым своим дюймом, оно весьма сложное.
Думаю, мы сможем хорошо выступить. Для меня это особенный этап, не сомневаюсь, многие придут меня поддержать. Для болельщиков даже выделена специальная зона, и все 2000 билетов в нее разошлись очень быстро. Я отправился в Японию сразу после сингапурской гонки, и кроме подготовки к предстоящему старту обязательно найду время для местной еды и посещения лечебных спа-процедур».

Ник Хайдфельд: «С нетерпением жду гонки на Сузуке. Это моя самая любимая трасса в Формуле 1, и именно там я проведу свой второй уик-энд с командой. Разумеется, сейчас я знаю о машине гораздо больше, что должно нам помочь. Кроме того, мне очень нравится бывать в Японии. На этот раз не получится посетить Токио, но даже пребывание в Сузуке, откуда, по большому счету, и съездить-то особо некуда, это всё равно та Япония, которую я люблю. Мне нравится местная еда, культура и энтузиазм болельщиков. Приятно видеть, как сильно они любят свой Гран При.
Круг по трассе Сузука получается очень плавным, здесь есть самые разные повороты. Особенно хороши «эски» на первом секторе, которые доставляют невероятное удовольствие».

Renault F1

Роберт Кубица: «Сузуку знают все, и все болельщики ее любят. Я тоже считаю ее своей любимой, поэтому это действительно самая лучшая трасса, – настоящее испытание для гонщика.
Я лишь дважды выступал в Сузуке, но каждый раз, отправляясь туда, испытываю особые чувства. Такие трассы я называю “правильными”, и в прошлом году, например, мы видели, что у многих гонщиков там возникали проблемы еще в квалификации. А если ты вылетаешь с асфальта, то надо помнить, что зоны безопасности очень узкие.
Очень важно чувствовать уверенность при прохождении скоростных поворотов, поскольку в противном случае ты будешь терять много времени. Но, несмотря на все сложности, когда удается добиться хорошей скорости, ты испытываешь колоссальное удовлетворение.
Начало круга, первые шесть или семь поворотов – очень трудные. Ошибешься в одном из них – потеряешь время в остальных, потому что уже не сможешь вернуться на траекторию. Надо стараться сохранить в этих поворотах максимально возможную скорость, и здесь крайне важна стабильность.
Повороты 8 и 9, составляющие Degner Curve, очень коварные. Первая часть связки короткая, но трасса там заметно сужается, хотя перед этим она весьма широкая. Ты стараешься максимально сохранить скорость, хотя до следующего поворота остается лишь 60 или 70 метров. Но надо быть предельно острожным, поскольку с внутренней стороны располагается очень опасный поребрик, и важно проехать совсем рядом с ним. Если же ты его зацепишь, или машина чиркнет по нему днищем, то неминуем вылет с трассы и удар о стену, как мы пару раз видели в прошлом году. Хитрое место, где запросто что-то может пойти не так, и подъезжая к нему, ты буквально это чувствуешь.
Трудности тебя подстерегают и в повороте 13, – это вход в Spoon Curve: здесь тоже важно правильно выбрать траекторию, поскольку хочется поскорее начать разгон. Трасса здесь тоже сужается и приобретает обратный профиль, так что машина всегда проявляет склонность к недостаточной поворачиваемости.
Вся трасса невероятно хороша, за исключением финальной шиканы. Поворот 130R надо проходить на полном газу, но, возможно, на тяжело заправленных машинах сделать это будет непросто. Если говорить об обгонах, что лучше всего попытаться обойти кого-то на торможении перед последней шиканой».

Виталий Петров: «Я знаю, что это одна из самых известных трасс в мире, и, конечно, интересно там оказаться впервые. Трудно сказать что-то ещё по этому поводу, потому что я не знаю чего ожидать. Это будет новый опыт для меня. Из разговоров с инженерами я сделал вывод, что это одна их самых хитрых трасс чемпионата. Надеюсь, что наш болид будет быстр там. Первый сектор трассы выглядит очень скоростным, с быстрой сменой направления движения. И если вы ошибаетесь в одном из поворотов, то неизбежно теряете время в остальных. Наверняка, на этой трассе будет очень эффективна работа системы F-Duct, поскольку здесь много длинных прямых, которые нужно проходить 'газ в пол'».

Mercedes GP

Нико Росберг: «Отличная трасса, я считаю Сузуку одной из лучших в календаре, наряду со Спа. Это трасса для настоящих гонщиков, которая требует максимума от вас и вашей машины, особенно на первом секторе, который можно считать ключевым.
В последних Гран При мы добились неплохих результатов для этой машины, я дважды финишировал пятым, однажды – шестым, и надеюсь закрепить эту тенденцию в Сузуке».

Михаэль Шумахер: «Сузука всегда была одной из моих любимых трасс, с точки зрения пилотирования некоторые участки невероятны. Здесь очень интересные сочетания поворотов и вы испытываете настоящее удовольствие, когда проходите их идеально.
Я отправляюсь в Сузуку с хорошими воспоминаниями, на этой трассе прошли несколько очень важных для меня гонок, и я надеюсь добиться максимума от машины в предстоящий уик-энд».

Red Bull

Марк Уэббер: «Перед японской гонкой я настроен оптимистично, год назад команда отлично выступила в Сузуке. Сейчас инициатива в руках Ferrari, они добились побед на двух последних этапах, но ситуация в общем зачете весьма запутанная. Хорошо, что мне удалось создать отрыв – пусть он и небольшой, но это лучше, чем ничего.
Сузука нравится всем гонщикам, и я тоже с удовольствием жду этой гонки. Думаю, мы будем там быстры – нам нужно максимально использовать свои возможности».

Себастьян Феттель: «Сузука должна подойти нашей машине, но нам еще предстоит доказать это на деле. Думаю, в этом сезоне мы смотримся уверенно на любых трассах, так что волноваться не о чем. Год назад мы хорошо выступили в Сузуке – полагаю, команде по силам повторить этот результат.
В последних гонках Ferrari удалось сделать шаг вперед, так что они будут сильны, да и о McLaren забывать не стоит. Претендентов на титул по-прежнему много, все они очень близко друг от друга, борьба упорная, и случиться ещё может всякое. Нам нужно отработать наилучшим образом – посмотрим, как всё сложится».

Williams F1

Рубенс Баррикелло: «Мне нравится приезжать в Сузуку, я считаю, что эта трасса входит в тройку лучших по ходу сезона. Добраться до Японии очень непросто, особенно из Бразилии, но вы забываете обо всём, когда включаете первую передачу и покидаете боксы. Сузука – отличный автодром, скоростная трасса с множеством быстрых поворотов, здесь важно поддерживать максимальную концентрацию.
Мне повезло, я гоняюсь в Японии с 1993 года, и всегда с удовольствием возвращаюсь. Посмотрим, что получится на этот раз, но я с оптимизмом оцениваю наши шансы в предстоящий уик-энд».

Нико Хюлкенберг: «Прежде я не бывал в Японии, но слышал самые позитивные комментарии по поводу Сузуки и с нетерпением жду этого Гран При. Я работал на симуляторе, общался с инженерами и сделал всё, чтобы собрать максимум информации перед началом уик-энда.
Похоже, трасса действительно интересная. Думаю, нужно будет найти оптимальный ритм прохождения поворотов, но мне нравится такой вызов.
В Японии на моей машине появится новый диффузор, с выводами нужно подождать до пятницы, но я рассчитываю на хороший уик-энд и надеюсь заработать очки для команды».

Ferrari ( пресс – релиз )

Если гонщик неправильно выберет траекторию, преодолевая знаменитые “эски” на трассе в Сузуке, последствия такой ошибки будут ощущаться в течение нескольких последующих поворотов. А если команда плохо подготовится к Гран При Японии, это негативным образом отразится и на всех трех оставшихся этапах чемпионата. С точки зрения логистики задача усложняется еще и потому, что все эти гонки проходят вдали от дома. Это совершенно иное испытание, и его не сравнить с тем, что приходится преодолевать в ходе европейской фазы сезона.
После японского уик-энда не будет возможности вернуть машины и оборудование в Маранелло, чтобы провести их полную “перезагрузку”. Команде придется четко придерживаться заранее разработанной программы, учитывающей все аспекты, связанные с машиной, с запасными частями и оборудованием.

Scuderia Toro Rosso

Хайме Альгерсуари: "Я отправляю эту запись из аэропорта Франкфурта в воскресенье, перед посадкой в самолёт, следующий в Осаку, на Гран При Японии.
Из Сингапура я вылетел домой, в Барселону. Гонка была не самой легкой с физической точки зрения, но чувствовал я себя отлично. Кроме возникшей перед стартом технической проблемы, из-за которой пришлось начинать гонку с пит-лейн, уик-энд складывался очень хорошо. Уже в пятницу утром я был уверен в машине и хорошо отработал в квалификации, завоевав 11-ю позицию, пока лучшую для меня в этом сезоне.
Из Барселоны я отправился во Францию, где участвовал в спонсорских мероприятиях на парижском автосалоне, а потом отдыхал и тренировался дома. Время летит быстро, сезон скоро закончится, и я с особенным нетерпением жду следующей гонки. В Сингапуре я сделал шаг вперёд и покидал трассу с ощущением, что смогу добиться дальнейшего прогресса в Сузуке, где надеюсь снова успешно выступить в квалификации.
Дело не только во мне – благодаря новинкам, которые появились у нас после Монцы, машина серьёзно прибавила. Команда проделала большую работу, чтобы подготовить все доработки к Гран При Сингапура, и я думаю, что в предстоящий уик-энд мы сможем добиться большего.
Сузука – одна из лучших трасс в календаре, автодром для настоящих гонщиков со скоростными поворотами и серьёзными торможениями, позволяющими обгонять. Я гонялся в Японии в 2005-м, когда выступал в картинге, и получил удовольствии от прошлогоднего дебюта в Сузуке за рулём Формулы 1, хотя мне не всегда удавалось удержаться на трассе! Как всегда, ключевым фактором успешной гонки станет квалификация, цель осталась прежней – заработать очки в воскресенье".


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Середа, 06.10.2010, 23:50 | Сообщение # 6
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Згадаємо події минулорічного гран-прі Японії.
ГП Японії 2009.
Кваліфікація


Гонка


Ось таке цього разу прев’ю. Можливо Вам сподобається, можливо ні.
Усім приємного перегляду та цікавої гонки! (すべての素晴らしい眺めと面白いレース!).


Ну ни фига себе журналюга!!!
IrishkaДата: Субота, 09.10.2010, 20:36 | Сообщение # 7

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Квалификация к Гран-при Японии перенесена на воскресенье

ФИА приняла решение перенести квалификацию к Гран-при Японии на утро воскресенья. На подобный шаг Федерация пошла из-за сильного дождя, который серьезно ухудшил состояние трассы.

В воскресенье сессия начнется в 4 утра по киевскому времени, а гонка – в 9:00.

Перед началом завтрашней квалификации к Гран-при Японии на болиде Льюиса Хэмилтона заменят коробку передач. Таким образом, гонщик «Макларена» потеряет пять позиций на стартовой решетке и не сможет начать гонку выше чем с шестого места, что может серьезно сказаться на его шансах в борьбе за титул.


Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
semeniukДата: Неділя, 10.10.2010, 00:07 | Сообщение # 8
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
У Хемілтона шанс буде, якщо гонка буде дощовою. Інакше нема йому на що розраховувати.

Ну ни фига себе журналюга!!!
IrishkaДата: Неділя, 10.10.2010, 12:18 | Сообщение # 9

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Еще одна хитовая гонка!!! Немного в середине было затянуто, но начало и конец - просто феноменальны!!)))
Больше всех порадовал Шуми! После того, как обошел Баррика, все пошло у него намного лучшего. И Росберга прессинговал, считаю, что не довел это дело до конца только потому, что не было смысла, а потом Нико и сам по себе устранился.

Второй герой - Камуи Кобаяши! Очень впечатляет своей манерой обгонять соперников. Я за сегодня насчитала 4 обгона в его исполнении. Одно непонятно - Льюис его как стоячего обошел, никакого сопротивления со стороны японца даже не намечалось. Но все равно домашнюю гонку Коба провел на все 100% удачно!

Фернандо Алонсо - стабильность, стабильность и еще раз стабильность! Это еще раз сегодня доказал Ферни. Хорошо сегодня отъездил. Молодец!!!

Теперь по поводу Льюиса и Дженсона..


Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
semeniukДата: Понеділок, 11.10.2010, 09:37 | Сообщение # 10
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Цікава гонка. Правда темп у лідерів був якийсь рваний.
Після квали думав, що Ред Булли матимуть більшу перевагу. А Алонсо був зовсім близько. Ну а що про Массу сказати? Який сезон, така і гонка.
Думаю Алонсо пройшов би Веббера, якби Кубіца не зійшов. Важко було б Марку в такій компанії.


Ну ни фига себе журналюга!!!
NafanyaДата: Понеділок, 11.10.2010, 10:13 | Сообщение # 11

Академік: 682
друг
19.04.2010
Poltava
Offline
Гонка разочаровала сходом Массы на 1 круге, но потом как началось...........
Кабаяши действительно отработал на все 100 (но иногда мне напоминает Сато - вечно кого-то выбьет с гонки)....Лидеры просто стабильно отъездили.....Сход Кубицы очень огорчил......
МатематикДата: Понеділок, 11.10.2010, 11:36 | Сообщение # 12

Лауреат: 5658
кэп
03.11.2009
Чернівці
Offline
Шкода Феліпе, але, схоже, він сам винен. Ред Булли чи не вперше в сезоні доїхали в такому тандемі без потрясінь. Фернандо - вище всяких похвал.

Не знаю чи звернули увагу - Феттель, коли їхав за Баттоном (лідером гонки) показував досить посередні результати, але коли той поїхав на піт - почав штампувати швидкі кола. Чи не від того, що просто боявся знову начудити у виграшній для себе гонці. Якщо так, то це не зовсім по чемпіонськи, але, виходить, що він почав вчитися на своїх помилках.


З повагою - математик
semeniukДата: Вівторок, 12.10.2010, 10:27 | Сообщение # 13
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
ГП Японії 2010.
Кваліфікація


Гонка



Ну ни фига себе журналюга!!!
IrishkaДата: Субота, 06.10.2012, 10:03 | Сообщение # 14

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
Да, подпортил Кими финиш квалификации...

Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
IrishkaДата: Субота, 06.10.2012, 10:07 | Сообщение # 15

Лауреат: 597
друг
02.04.2010
Донецк
Offline
А с Льюисом непонятно.. то ли сам не ехал, то ли такая отличная машинка.. Победная машинка..для Серхио Переса))

Жизнь - это гонка, где каждый стремится вырваться вперёд,
чтобы придти к финишу последним...
semeniukДата: Субота, 06.10.2012, 10:37 | Сообщение # 16
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Найгірше що Феттель перший, а Алонсо тільки сьомий. Будем вірити в прорив, хоча б на 4 місце, інакше Себ потроху ставатиме фаворитом в чемпіонаті.

Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Понеділок, 08.10.2012, 21:53 | Сообщение # 17
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Ну от здається і все. Болід явно слабший, значить шансів на чемпіонство майже не лишилось. Шкода Алонсо, на такому боліді робив, що міг.
А Себа зупинити зможе тільки Льюіс. Якщо ні, то Ньюі і Хорнер знову на коні будуть. Точніше на бикові.
Розчарований дуже, схід Ферні це катастрофа sad


Ну ни фига себе журналюга!!!
semeniukДата: Неділя, 05.10.2014, 23:46 | Сообщение # 18
robin

Лауреат: 12159
admin
24.03.2010
Луцьк
Offline
Подивився гонку в запису...
Нічого писати нехочеться. Хочеться вірити, що з Жюлем Бьянкі все буде добре. Зараз він після операції в комі...
http://www.f1-world.ru/news/news.php3?idnews=1410051610


Ну ни фига себе журналюга!!!
Форум Мегаспорта » Спорт » Формула 1 » ГП Японії (Suzuka International Racing Course)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Mega Team © 2024